۸ پاسخ

ن خوبه من ۳۲ هفته و ۲روز همین وزن بود دکتر گفت نرماله

من ک ۱۷۵۰ بود تو هفته شما
دنیا اومدنی ۳۱۰۰بود🥺💙

خوبه. من 32هفتکی 1400بود الان نمیدونم چقد شده

عزیزم نرمال بوده وزن جنین
پسر من ۳۱هفته و۴روز
۲کیلو ۵۳بود که وزنش بیشتر حد مرمال بود

نه خیلیم خوبه

خوبه

نه خوبه

نه عزیزم خوبه دیگه

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۷ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۶ ماهگی