خانما صدک 4 کمه ؟وزن نینیم ۱۶۰۰بود

تصویر
۸ پاسخ

نه خوبه

صدک 4 نیست که صدک 40 عزیزم... از صدک 10 تا 90 نرمال حساب میشه صدک 30 تا 60 هم ک عالیع

عه سرخسی هستی منم اصالتا سرخسیم

٤٠ خوبه

نمیدونم ولی میدونم ۱۵۰۰ برا ۲۹ هفته س نهایت وسطای ۳۰

خوبه ک

نوشته محدوده نرمال دیگه

قضیه صدک چیه مهمه مگه

سوال های مرتبط

مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد