وا مال من ۱۷۰۰ بود
۱۹۰۰ ک عالیه😐
اتفاقا وزنش نرماله چرا میگی خیلی کمه
منم ۳۲ وزنش ۱۹۰۰ ولی نگفت وزنش کمه که تعجب میکنم
طبق اینکه نرمال هست حالا صدک زیاد سر در نمیارم ولی میگن باید بالا پنجاه باشه
درصورتی ک سونو گرافی گفته بود ۲۳۰۰ وزنش
نگران نباش حسابی برس ب خوردنت ایشالا ۲۸۰۰ ب بالا ب دنیا میاد
عزیزم اصلا ناراحت نباش صدک پسر من ۳ بود
الان هزاران بار خدارو شکر کنارمه وزن ۱/۹۲۰ دنیا اومد ماشالله بچه کاملی
همه چی بسپر ب خدا اون خودش خالق این کوچولوهاست خودشم مراقبشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.