۷ پاسخ

وا مال من ۱۷۰۰ بود
۱۹۰۰ ک عالیه😐

اتفاقا وزنش نرماله چرا میگی خیلی کمه

منم ۳۲ وزنش ۱۹۰۰ ولی نگفت وزنش کمه که تعجب میکنم

طبق اینکه نرمال هست حالا صدک زیاد سر در نمیارم ولی میگن باید بالا پنجاه باشه

تصویر

درصورتی ک سونو گرافی گفته بود ۲۳۰۰ وزنش

نگران نباش حسابی برس ب خوردنت ایشالا ۲۸۰۰ ب بالا ب دنیا میاد

عزیزم اصلا ناراحت نباش صدک پسر من ۳ بود
الان هزاران بار خدارو شکر کنارمه وزن ۱/۹۲۰ دنیا اومد ماشالله بچه کاملی
همه چی بسپر ب خدا اون خودش خالق این کوچولوهاست خودشم مراقبشون

سوال های مرتبط

مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی