خانما صدک رشد بچم زده ۱٫۳ خیلی کمه اره؟😔😔😔

۱۱ پاسخ

لیدی میل بخور
مغزیجات،حلیم،هرروز تخم مرغ آب‌ پز،پروتئین
وزنش میره بالا برای منم ۲۸ هفته ۱ کیلو بود گفت کمه

شاید اشتباه زده چون وزن ۹۰۰ برا هفته ۲۸ خوبه یه سونوی دیگه برو

اونقدر کم نیست تو ۲۷ هفته تقریبا باید ۱ کیلو باشه ۹۰۰ گرمه زیاد عقب نیست خودتو خیلی تقویت کن لیدی میل بخور تخم مرغ هرروز بخور حلیم و عدسی درست کن بخور درست میشه.

شاید اشتباه زده برات .اگه باشه ببین خونرسانی بهش چطوره

حتما برو تحت نظر دکتر پریناتولوژی باید مرتب تقویتی و مکمل بخوری و سونو بشی خودتو ببند به خوردن هرچی میتونی بخور مخصوصا گوشت مرغ حبوبات هرچی میتونی بخور من بچه اولم تو ۲۹ هفته همه چیزش صدک ده بود و وزنشم یه کیلو بود رفتم تحت نظر متخصص پریناتولوژی روزی دوتا ویتامین اسپرین کلی مکمل وزنم بالای ۲۰ کیلو زیاد شد فقط میخوردم بچه با وزن ۳ دنیا اومد

برای منم ۲۸هفته ۹۳۰بود لیدی میل بخور تخم مرغ حلیم عدسی اگه قند نداری بستنی بخور موز بخور از داروخانه شیرماجان بگیر بخور برای مادرانه وزنش میره بالا

کالر داپلر دادی؟؟ببین احتمالا برات اسپرین یا انوکسا بنویسه
به تغذیت برس
مکمل هاتو مرتب بخور
خ‌ودتو تقویت کن

مطمئنی ۱😐عکسشو بذار

یک؟؟؟؟

چند بود وزنش و چند هفته دقیق هستی مگه عزیزم

کجا میزنه این صدک رو؟!

سوال های مرتبط