۱۳ پاسخ

عزیزم منم بچم ۸۰۰ گرمه دکترگفت دوهفته دیگه باز سنوبدم

من ۱۹ هفته که بودم رفتم سونو گفت وزن بچم صدک ۲۱ .‌اون موقع ۲۸۰ گرم بود ، تو گهواره همینقدر زده بود از چت جی پی تی هم پرسیدم گفت این وزن وزن برای ۱۹‌ هفته اوکیه.
ولی خب چون هفته های آخر هستی کره بادوم زمینی ، حبوبات، پروتئین زیاد بخور که وزن بگیره بچت

نگران نباش خوب میشه به خودت برسی یه کم وزنش میاد بالا. سونو هم حرف الکی زیاد میزنن

شروع کن لیدی میل بخور
عدسی درست کن هر روز بخور

عدسی لوبیا ابگوشت اش رشته کباب فرنی بستنی اینارو بخور وزنش میره بالا

اصلا نگران نباش عزیزم من ۲۶ هفته و یه روز که رفتم سونو گفت ۸۰۰ گرمه و صدک ۳۰ هست که باید صدک ۵۰ تا ۶۰ باشه.
دوباره ۲۹ هفته رفتم شده بود ۱۳۰۰ و تو محدوده ی نرمال بود.
تو این سه هفته سعی کردم بیشتر به پهلوی چپ بخوابم و بعضی روزا هم لیدی میل خوردم.
کلا ممکنه وزن گیری جنین ت از این به بعد باشه وزن ۲۷ هفته زیاد ملاک نیست

من هفته ۲۸ چهار روز بودم ۱۲۰۰ بود دکتر گفت کمه ..در صورتی که تو گهواره زده بود خوب.‌صدک ۳۶ بود فکرکنم

راجع به امپول ریه صحبت نکردید؟ من این دفعه برم باید بگم ببینم کی مینویسه برام
دلم میخواد زودتر بزنم🥴

برای من صدک ۲۷ بود،دکترم گفت نرماله

منم دو روز دیگه میرم نگران وزنشم، برای شما چند بود وزنش؟

سلام خانما ادیت عکس
نوزادی
بارداری
تولد
شب یلدا
ماهگرد
نامزدی .......خواستین در خدمتم🌹

چند کیلو بود عزیزم؟

یعنی ۲۱ درصد نسبت ب ب بقیه بیشتر ۷۰ درصد وزنش کمتر نسبت ب هم هفته های خودش

سوال های مرتبط