هم هفته های من چه علائمی دارید😅😅

۴ پاسخ

ولا من ۴ هفته بودم اشتهام خیلی زیاد شددد
ولی درد پریودی داشتم انگار میخواستم پریود شم و درد سینه هم خیلی داشتم‌ورم‌کرده بودن😕😕

من کلا اشتها ندارم 🤦‍♀️
ی جوریم ک هم گشنمه هم میلم نمیکشه چیزی بخورم

منم توی ۲ یا ۳ هفته درد پریودی و زیر دل داشتم سینه درد داشتم ولی الان خیلی کم شده

هیچی 🤕
قبلاً سینه درد داشتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش هفته هشتم بارداری
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیان کوشولو💙 مامان کیان کوشولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری