۳ پاسخ

من یکم حالت ترش کردن معده دارم، نفخ دارم که خیلی اذیتم میکنه, اگه راه حلی دارین واسه کم کردن نفخ بهم بگید حتما

تا میخاید برید برای سنو قلب حتما یدوفولیک و ویتامین دی حتما حتما استفاده کنید،من ۶ هفته ام ولی آزمایش اوایل بارداری رو رفتم انجام دادم، دیگه منتظر سنو قلب هستم،اونم آخر هشت هفته میرم

سردرد و گاهی شکم درد

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان کیان کوشولو💙 مامان کیان کوشولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته هشتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سیزدهم بارداری
مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی