هم هفته های من بیاین مامانا بگید چ علایمی دارید ؟؟؟

۴ پاسخ

من ک هفته های پیش خیلی میخوردم بجا بچه انگار قرص اشتها میخوردم ولی الان نمیتونم زیاد زیاد بخورم الان پنج تا لقمه پنج تا لقمه میخورم ک تهوع نگیرم

بی میلی ب غذا و بوی غذا و اشپزی. تنفر از بوی گوشت و مرغ و ماهی. فقط گیاهی و برنج و اینا میخورم. نفخ و دل درد نفخ. درد سینه. علامت دیگه ای ندارم.

تکرر ادار درد سینه خیلی سرمایی شدم خیلی ضعف میکنم و نمیتونم غذا بخورم

تهوع.سردرد.تکرر ادرار.بی خوابی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری