کیا توی ترشح لکه صورتی عین خط میمونه دارن

۳ پاسخ

اینکه توی ترشح خون یا خون ابه یا لکه صورتی باشه من شنیدم میگن نشونه باز شدن دهانه رحمه توی هفته های اخر

نشونه باز شدن دهانه رحم و شروع درد زایمان

منم مثل شما بودیم دقیقا ۴/۵روز بعدش زایمان کردم .به خاطر همین مورد دو بار رفتم بیمارستان گفتن سر بچه اومده تو لگن عاذیه این علایم .

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی