سلام مامانا وزن نی نی تو ۳۲ هفته ۱۷۵۰ خوبه؟؟؟

۸ پاسخ

برا من ۳۱ هفته ۱۹۰۰ بود

من ۳۰ هفته ۱۷۸۰ بود

منم ۳۲ هفته ۱۸۰۰ و خورده ای بود

بنظرم یه کوچولو کمه
منم چند روز دیگه میرم سونو

این هفته ها حلیم بخور حسابی خودت میبینی هفته ایی۵۰۰ گرم زیاد میکنه حلیم و بادوم و پسته

اره خوبه
برا من ۱۸۰۰ بود

اره خوبه از ۳۳ به بعد یهو رشد میکنه نگران نباش

براي من 31هفته پنج روز بود 1900

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری