دخترم هنوز دندون نداره طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

آره دکتر گفت تا یکسال ویک ماهگی عادیه پسر من هنوز تازه نیش زده یک کوچولو دیده میشه

دخترمنم هنوخبزی نیس😕

دختر من نداره🫠😐

پسرمنم

آره عزیزم طبیعی پسر منم ندارم اتفاقا امشب برا چکاپ بردمش به دکترش گفتم
گفت بهتر دیرتر دربیاد سالم‌تر میمونه همه چیزشو چک کرد نرمال بود

من دخترم یکسال یک ماهگی در اورد الان دوتا داره

بله پسر من تازه یکی درآورده

هرچی دیر تر بهتر

اره پسر من نزدیک ۸ ماه بود در آورد

خیلی خوبه حلما دو روزه تب می‌کنه از عصرم انگار اسهال می‌ره الان به سختی خوابوندمش

سوال های مرتبط

مامان ملکا🧚‍♀️👼🏻 مامان ملکا🧚‍♀️👼🏻 ۱۲ ماهگی
مامان قند عسل ( جانا) مامان قند عسل ( جانا) ۱ سالگی