۲ پاسخ

دختر منم همچنان بی دندون به سر میبره 😂

بله عزیزم،طبیعه بعضیا تو ژنشونه زود دندون در بیارن،هرچی دیرتر دربیاد بهتره زود خراب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ملکا🧚‍♀️👼🏻 مامان ملکا🧚‍♀️👼🏻 ۱۳ ماهگی