بیت دقیقه بچم نگه داشتم آروغ نمیزنه بزارمش خطرناک نیست

۷ پاسخ

درخواست میدی گلم من مشهدیم
گیفت سازم شمع ساز هرنوع گیفتی بخوای دارم
کانال ایتا. روبیکا دارم
09051616035

وای ک چقد حساسین

نه عزیزم رو سطح شیب دار طاق باز بخوابونش

نه عزیزم بخوابونش
خیلیم نگهداشتییی

وای عزیزم 🤣🤣دکتر میگه همین که پنج دقیقه به حالت ایستاده بگیری کافیه اگه آروغ هم نزد

به بغل بخوابون اشکالی نداره

نگه دار تا آروغ بزنه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد