۶ پاسخ

منم همینجور بیشتر وقتا نمیزنه

چه حالی داری ۲۰ دقیقه نگه میداری من تهش ۵ دقیقه

اشکال ندارع گلم پسر منم همینجوری بود من همیشه بچم به پهلو میخوابوندم که اگر بالا آورد کاری نشه

دختر منم همینه معمولا هم وقتی آروغ نمیزنه تو خواب استفراغ میکنه

اگه بعدش دل درد نمیشه که مشکلی نداره

خوبه عزیزم بزار راحت بخوابه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد