منم همینجور بیشتر وقتا نمیزنه
چه حالی داری ۲۰ دقیقه نگه میداری من تهش ۵ دقیقه
اشکال ندارع گلم پسر منم همینجوری بود من همیشه بچم به پهلو میخوابوندم که اگر بالا آورد کاری نشه
دختر منم همینه معمولا هم وقتی آروغ نمیزنه تو خواب استفراغ میکنه
اگه بعدش دل درد نمیشه که مشکلی نداره
خوبه عزیزم بزار راحت بخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.