۷ پاسخ

من ک سرما خوردم خیییییلی عطسه میکنم این چند روز

من حساسیت ندارم ولی از اول بارداری بیچاره شدم با عطسه

من حساسیت فصلی دارم
ولی این سری که باردارم هستم خیییلی بدتر شده حساسیتم

نگوووو پدرم در اومده از اول بارداری اینجوریم تازه یه هفته هم آلرژی پیداکردم بدترشدم به دکترمم گفتم گفت اشکال نداره نمیتونم قرص بدم ضررداره

وایی منم عطسه میکنم محکم

منم زیاد عطسه میکنم دلیلش چیه

من که خیلی عطسه میکنم اما برا الرژیه نه بارداری

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد