خانمای هم هفته من شما چیزی حس میکنین؟ مثلا نبض یا درد یا هر هر چیزی ؟

۴ پاسخ

من که مرتب شکمم نبض میزنه و قشنگ با چشم مشخصه که تکون میخوره
از حرکات بچه که نیس ولی میگن خونرسانیه

خیلی زوده

من هنوزم حس نمیکنم☹️🙃

ن هنوز خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری