بچه ها نظرتون راجب شیرخشک ببلاک چیه؟

۶ پاسخ

من خیلی راضیم

من میدم راضی ام خیلی خوبه

من یکماه و نیم دادم اول معمولی بعد ar ، وزن گیری خوب بود هضمش راحته شکم بچه زیاد کار می‌کنه فقط اگه میخوای شیرخودتم حتما بدی یه مارک دیگه انتخاب کن چون ببلاک خوشمزه س و بچه سینه رو خیلی زود پس میزنن

من میدادم عالی بود

من میدم ولی وزن گیریش متوسطه
و اینکه شیرخشک سبکی هست زود هضم میشه

من ببلاک میدادم
خوشمزه ست برا بچه ها

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی