۷ پاسخ

حالا آخرش خوبه یا بده. من میدم دخترم آما سبکه وزود زود گرسنه میشه

خیلی خوبه مواد مغدی هم داره توش دیگه من موندم جدول پشتشو نگاه نمیکنن میگن نداره؟؟؟؟

خیلی خوب هضم میشه ولی دختر من اسهال میشد دکتر عوضش کرد

اره خوبه وزن دهی عالی هم داره واسه کولیک و یبوست هم خوبه

مهمترین شیرخشک اینه ب بچه بسازه

تو اینستا دیدم‌میگف‌ بدرد نخور ترین شیر گیگوزه

خیلی بده
هم از نظر مواد مغذی هم هیچ تاثیری رو رفلاکس نداره هم کلا خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۶ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی