خانوما نظرتون راجب شیرخشک ببلاک چیه؟

۶ پاسخ

خوشمزه و خوشبوعه وزن دهیشم خوبه

من نان میدم عالیه واقعا

افتضاحه ‌من طبق گفته دکتر از گیگوز ک‌عالی بود ب ببلاک تغییر دادم ‌ چهار شب بچم از بس گریه کرد هم کولیکش بیشتر شد هم یبوست گرفت دوباره گیگوز میدم ولی کل سیستم بچمو داغون کرد

من.به دختر اولم میدادم هم خوش طعم بود هم وزن دهی مناسبی داشت

من یکماه دادم.خوب بود

من از نان خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۶ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی