خوشمزه و خوشبوعه وزن دهیشم خوبه
من نان میدم عالیه واقعا
افتضاحه من طبق گفته دکتر از گیگوز کعالی بود ب ببلاک تغییر دادم چهار شب بچم از بس گریه کرد هم کولیکش بیشتر شد هم یبوست گرفت دوباره گیگوز میدم ولی کل سیستم بچمو داغون کرد
من.به دختر اولم میدادم هم خوش طعم بود هم وزن دهی مناسبی داشت
من یکماه دادم.خوب بود
من از نان خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.