سونو بیو فیزیکال کی باید بریم

۷ پاسخ

من دیروز رفتم
۳۴ هفته

من دوروز پیش انجام دادم

من که دوبار به خاطر حرکات کم بچم رفتم ان اس تی دادم هر دوبارم گفت باید بری سونو بیو فیزیکال

من 31 هفته رفتم دکتر بهش نمره داد
بعد برام نوشت هرهفته انجام بدم الانم تو صف نشستم تا نوبتم بشه

من یه بار ۳۲ انجام دادم یه بارم ۳۵

دکترم برای من 34هفته نوشته

این دیگه چه سونوئیه؟🤕

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری