بله من دادم
شکمی هست
برای اینکه چندتا فاکتور حرکتی تنفسی این چیزا هست تو جنین مشخص شه
واسه وقتی جنین ببینند حرکاتش چطوره تنفسش چطوره
شکمی هست برا چککردن حرکات جنین
شکمیه منم هفته اخر دادم چیز خاصی نیس ک
چرا انقد نگرانی
مثل سونو معمولی رشد و وزن و همه چیزای بچه چک میکنن همه جا هم انجام میدن
من بعد امپول ریه که زدم برای اینکه مطمئن بشم از سلامت بچه ها از دکترم خواستم بنویس برام
سلام خوب از دکترت میپرسیدی دلیلش چی بوده که نوشته
برا من که ننوشت
مگه سونو وآزمایش ان تی وآنومالی انجام ندادی ؟؟
سونو شکمی برا چکاب بچه و رشدش
برا سلامت جنینه
سونو شکمیه
فکر کنم حرکات جنین رو چک میکنه
چیز خاصی نیست
درست یادم نیس فک کنم شکمیه
چیز بدیم نیس من مشکلی نداشتم ولی دکتر نوشت برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.