۹ پاسخ

بله من دادم
شکمی هست
برای اینکه چندتا فاکتور حرکتی تنفسی این چیزا هست تو جنین مشخص شه
واسه وقتی جنین ببینند حرکاتش چطوره تنفسش چطوره

شکمی هست برا چک‌کردن حرکات جنین

شکمیه منم هفته اخر دادم چیز خاصی نیس ک
چرا انقد نگرانی

مثل سونو معمولی رشد و وزن و همه چیزای بچه چک میکنن همه جا هم انجام میدن
من بعد امپول ریه که زدم برای اینکه مطمئن بشم از سلامت بچه ها از دکترم خواستم بنویس برام

سلام خوب از دکترت می‌پرسیدی دلیلش چی بوده که نوشته
برا من که ننوشت
مگه سونو وآزمایش ان تی وآنومالی انجام ندادی ؟؟

سونو شکمی برا چکاب بچه و رشدش

برا سلامت جنینه

سونو شکمیه
فکر کنم حرکات جنین رو چک می‌کنه
چیز خاصی نیست

درست یادم نیس فک کنم شکمیه
چیز بدیم نیس من مشکلی نداشتم ولی دکتر نوشت برام

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل ناز مامان دخمل ناز ۷ ماهگی
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری