۴ پاسخ

یه وقتایی مخصوصا تو سن پایین بارداری تو پهلوها احساس کنی ایرادی نداره عزیزم نگران نباش

بچه من شنیدم میگن تو پهلوهم هس

منم تو پهلو راستم حس میکنم ولی بیشتر زیر نافم🤭💓

منم پهلو چپم‌یه چیزی سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی