چرا من بچه رو الان تو معدم حس میکنم

۴ پاسخ

احتمالا اسید معده و نفخه

بچه نیست نفخ تو معده داری

اومده سر بزنه ببینه چیه😂😂

اومده یه دوری بزنه 🥲😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری