چرا من جدیدن تکونای بچه رو تو قسمت واژن و یکم بالاتر حس میکنم

۱۰ پاسخ

بچه همون ماه ها همونجای برا من تازه رفته بالای نافم چند روز حرکت میکنه میفهمم بالای نافم

منم همش احساس میکنم الان زایمان میکنم

نی نی پسره یادختر معمولاپسر خیلی پایین حس میکنی توواژنته

من سه شنبه

ممکنه طول سرچیکس اومده باشه پاایین؟

نمیدونم از چیه ولی من برم پیش دکترم ازش میپرسم

سایز رحم بزرگ میشه بچه هنوز کوجیکه میچرخه

احتمالا بریچه هی میچرخه تا ۳۶ هفته

وای منم همچین حس های دارم قشنگ احساس میکنم الان که داشت بیاد بیرون 😂

حتمابریچه.حتی من هنوز کاهی حرکاتش پایین حس‌میکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه قشنگم🐣🐥 مامان پناه قشنگم🐣🐥 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ارتام مامان ارتام هفته بیست‌وهفتم بارداری