مامانا بچم دو روزه کم تکون میخوره طبیعیه ؟🥺🥺

۴ پاسخ

بیشتر به پهلوی چپ بخواب

اره دیگه کم و زیاد داره، اینکه اصلا تکون نخوره اونم به مدت سه روز بد هست

از منم یک هفته ای بود تکون نمی‌خورد آخر مارو به دق میدن این دهه ۴۰۰

برو ی سونو بده گلم

سوال های مرتبط

مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیار🩵👼🏻 مامان دیار🩵👼🏻 ۷ ماهگی