۴ روز از وقتم گذشته طبیعیه تا چند وقت

۲ پاسخ

میتونی الانم تست بزنی
من ی روز بعد زدم مثبت شدم
چون اگه باردار باشی، پریودی قبلیت مال تشکیل لقاح بوده و تا الان مشخص میکنه

من ۱۴ روز عقب انداختم تست زدم منفی بود...تااینکه دیروز پریود شدم حالانمیدونم بخاطریک قرص جلوگیری دوماه مصرف نکردم یامورد دیگ

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان امیدمن مامان امیدمن ۳ سالگی