۱۱ پاسخ

حست درست میگه 🤤

خیلی قشنگه
منم میخواستم بخرم بوفالو رو
ولی گرون میکه

اولی قنگه

واای خیلی قشنگه مخصوصا اولی

این پیجه خیلی گیر ن میده ...ولی لباساش خیلی شیکه

قیمت.

وای خدا تیپ مردونه مردونس قشنگ🥹🥹🥹
ضعف کردم🫠

پیجشو بده

اگ تپل باشه اندازش میشه ، من واسه پسرم لباس های 2سال ب بالا میگیرم

وای چقدر دلم خواست یه پسر داشتم اینو تنش میکردم عاشق تیپ پسرونم

و اینتننن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی