سدلاک گندموخرماخوبه؟ واسه وزن دهی اینا

۵ پاسخ

گندم و خرما برای بالا ۷ ۸ ماهه. دیروز دکتر داروخونه گفت . بعد خودت درست کنی خیلی بهتره گفت ۶ ماه فقط حریر بادوم و آرد برنج گفتم خونه درست میکنم بعد گقتم کندم هم خوددم آسیاب میکنم قاطی ۴رنی و اتمیل و حریر میکنم خونگی و تازه اونا شکر دارم

منم میدم ولی وزن دهیش و نمیدونم

من گرفتم وزن و‌نمیدونم ولی مزش خوبه

من این هفته پیش گرفتم پسرم خیلی دوست داره ولی وزن دهیش رو نمیدونم

من چندم توت فرنگی میدم احساس میکنم وزن دهی خوبی دره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۹ ماهگی
مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 ۷ ماهگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 ۷ ماهگی