بله گلم خوبه
همه شیرخشکا خوبن باید ببینی کدوم به بچت سازگار تره احتمال داره ببلاک بیشتر بسازه و وزن بده یا نان یا اپتامیل یا هر برند دیگهای
من یمدت دارم میدم باتوجه به اینکه شیشه شیرش میشورم فکر کنم اپتامیل پرونوترا چرب تره ولی سخت گیر میاد سره این من شیرشو عوض کردم ببل خریدم
اره ببلاک عالی وزن میده
نمیدونم آپتامیل میدم
اره عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.