وزن دهی ببلاک معمولی چطوریه

۶ پاسخ

هرشیری ب بچه بخوره خوبن وزن میگیره من همه شیرها دادم ولی شیر یارانه ی ک بهداشت میده همه میگن هیچ اهنی ندار بهترروی بچه ام جواب میده

من ببلاک کامفورت میدم اوکیه و راضی ام

برای من عالی بود وزن بچه هام تا حالا خوب بوده نه زیاد تپل شدن نه لاغر موندن
الان ۹ کیلون و ۹ ماه دارن

خوبه وزن دهیش

من که دفع دخترم زیاد شد با ببلاک، روزی شش هفت بار

صفررر

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان نازگل😍❣️ مامان نازگل😍❣️ ۱ سالگی
مامان توراهی💙🩵 مامان توراهی💙🩵 ۱۰ ماهگی