خانما ببلاک ساده وزن دهی داره شماره ۲؟

۵ پاسخ

نه نداره من ک چیزی نمیبینم

همه چی به بچه خودش ربط داره یکی با نان یکی با ببلاک

من ببلاک ۱دادم هیچی چاق نکرد اسهالم شد ولی الان اپتامیل میدم البته کمکی میدم نه همیشه

دختر من مدتیه کلا کم وزن میگیره ،البته دندون هم در آورده همون ببلاک می دم اوایل بهتر بود الان چند ماهی هست کم شده.
ولی با نان اصلا وزن گیری نداشت

خوبه ولی اپتامیل پرونوترا میگن خیلی بچه رو چاق میکنه

سوال های مرتبط

مامان نازگل😍❣️ مامان نازگل😍❣️ ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱ سالگی