۴ پاسخ

ماسکو حتما بزنننن

متاسفانه منم همین مشکل دارم نمیتونم نبوسم اخه،،😢😢

استامینوفن میتونی بخوری
نه عزیزم نبوس حتی باید با ماسک نزدیکش بشی

نهههه واسه چی بچتو ببوسی الان؟!😳😳

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🌱 مامان مامان جوجه🌱 ۱۶ ماهگی