۳ پاسخ

ستیریزین توی شیردهی ممنوعه. چون طولانی اثر هم هست، نباید مصرف کنین

ارع خوب من سرما خوردم استپد میکردم

آره بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه🌱 مامان مامان جوجه🌱 ۱۶ ماهگی