۴ پاسخ

من خیلی وقته میدم اصلا ربطی بهش نداره

منم میدم
پارسال از پاییز دادم تا عید
خداروشکر اصلا تابستون مریض نشد
الان دو سه روز مریض شد که زود بردم دکتر بازم نوشت گف تا عید مرتب بده
۵ سی سی
اصلا بد نیس بلکه خیلی تاثیر داره رو بچه خوش اشتهام میکنه

منم دادم بچم‌بدخلق نشده

من میدم روزی ۵سی سی اصلا اینطور نیس خوب بوده خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷و پسرم💙 مامان دخترم🩷و پسرم💙 ۳ سالگی