چهار ماهگى پسرم با تاخير لب دريا 🫀🤌🏻👶🏻

تصویر
۲ پاسخ

سلام هوا دریا چه جوری بود

وای ما هلیوم پر کردیم بردبم،،، انقدرررر باد بود بادکنک باد برد😭🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی
مامان یاسان مامان یاسان ۱۷ ماهگی
مامان ایلماه 🌈🪺 مامان ایلماه 🌈🪺 ۵ ماهگی
مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین وماهورا مامان ماهلین وماهورا ۱۵ ماهگی