عکس چهار ماهگی با تاخیر 🤭😍

تصویر
۹ پاسخ

وای ننه چه نازنازیه😍غلت میزنه؟چیز میزی میگیره دستش؟

ای جانم😍😘

ای جان چه قشنگ مبارک باشه

چه ۴ماه ارومی الان اگه پسر من بود اون چهار بهم میریخت نمیزاشت عکس بگیرم .سر پسر اول م داستان داشتیم

اووو خدا چقد تو ماهي🧿❤️

مبارکه عزیزم 😘

منم سه ماهگی با تاخیر گرفتم 🥺🥴

مبارکش باشه ❤️❤️❤️❤️😘

.......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان عطرین مامان عطرین ۱۱ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی
مامان نیکان🩵✨ مامان نیکان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری