بوقت واکسن چهار ماهگی با ۱۳ روز تاخیر

تصویر
۵ پاسخ

عزیزدلمممم ماشاالله😍😘

منم امروز زدم انشالله اذیت نشن🥲
گلم وزنش چقدر گف

ای خدا 😍😍😍

من 18روز نزدم سرما خورده 🥺

عزیزم دیر زدی مشکلی پیش نیومد؟
من دخترم سرما خورده بود الان ۱۱ روز میگذره هنوز نرفتم بزنم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی