سلام بوقت واکسن ۴ ماهگی😬

۲ پاسخ

فقط کمپرس یخ آرومشون میکنه
من یکم آب ریختم توی نایلون گذاشتم فریزر یا اگه چیزی توی فریزر داری مثل گوشت با نایلون روی پاهاشون بزار خیلی خوبه

خوبی 😂من از الان نگران روز واکسن دخترام

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۱۵ ماهگی
مامان فرحان و فربد مامان فرحان و فربد ۶ ماهگی