سلام بر واکسن ۴ ماهگی

تصویر
۹ پاسخ

سلام عزیزم خاستم بدونم مث واکسن دوماهگی اینم دوتاس؟

ما هنوز نزدیم

منم هفته دیگه بچم واکسن داره 😭

خیلی سخته من که دیشب پدرم دراومد🥵

دیروز زدیم خیلی راحت گذشت

🙂‍↕️برا پسرم سخت گذشت دوماهگی آسون بود

خب خب هر شلوغی بد خوابی که شروع بشه بعد از این واکسن شروع میشه 🥴🥴🥴

به سلامتی. واسه ما آسون‌تر از واکسن دوماهگی گذشت.

مثل دوماهگی بچه بیتابی میکنه؟

سوال های مرتبط

مامان بچه هاام🫠 مامان بچه هاام🫠 ۱۰ ماهگی
مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی