دختر من هم واکسن ۲ ماهگی هم ۴ ماهگی خیلی اذیت شد
بچه اولم ۴ ماهگی بچه دومم فردا واکس ۴ ماهگی دارم اینقدر استرس دارم
چهارماهگی عالی بودولی شش ماهگی خیلی بچم اذیت شد
چهار ماهگی راحت بود ولی ۶ماهگی جونمو گرفت خیلی اذیت شد
چهار که عالی بود
4ماهگی خوب بود
2ماهگی اذیت داشت🥲
چهار ک خوب بود برا دخترم
چهار خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.