۵ پاسخ

سلام من ندارم فقط یکم پهلودرد دارم

کجاش درد میکنه؟؟؟ من هنوز ندارم

هنوز اون خوبشه 🤦صبر کن

من از ۲۰ هفته درد واژن و کشاله ران دارم ..البته موقع نشستن و پهلو ب پهلو شدن فقط درد دارم

بله عادیه
کم کم جاهای دیگم میره

سوال های مرتبط

مامان دوتا ابر سفید☁️☁️ مامان دوتا ابر سفید☁️☁️ هفته بیست‌وپنجم بارداری