۲ پاسخ

برو بیمارستان ی وق کیسه ابت نباش منم اینجور شدم رفتم معاینه هم کردم ولی مردم اصلا مال کیسع اب نبود ترشح بود

چجوریه اگه سرفه میکنی هم ازت آب میاد شاید کیسه آبت باشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣مهیار🌙 مامان 🐣مهیار🌙 ۲ ماهگی