۲ پاسخ

اره عزیزم. انقباض هست. وقتی هی خودشو سفت کنه..

سفت کنه تکون بخوره اره.
ولی سفت کنه یه جا قمبل کنه حرکت نکنه نه محسوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۸ ماهگی