۵ پاسخ

این انقباض عزیزم چن وقت یبار ان اس تی میدی؟؟؟

منم همينم ديروز از دكترم پرسيدم گفت يك نوع انقباضه كه طبيعيه خطرناك نيست الانم دقيقا همين جوريم

بچه منم وقتی میشینم همش احساس میکنم سرش زیر سینم یه چیزی سفت میشه طرف سمت راست زیر سینم بنظرتون ازچیه؟؟؟

دقیقا سوال منم هست خیلی اذیتم ازین بابت

بله عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان 💕الای جان💕 مامان 💕الای جان💕 ۴ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری