۴ پاسخ

آره خیلی با پودر اینو فولیک و عرق رازیانه

اره عزیزم من یک سال منظم دارو خوردم الان تنبلی ندارم

شاید اسپرم همسرت مشکل داشته باشه

سلام من تنبلی داشتم اما بدون هیچ مصرف دارویی باردار شدم

سوال های مرتبط