مامانا شربت پلارژین گرفتم چقد به دخترم بدم

۳ پاسخ

از دکتر داروخونه کاش میپرسیدی

عزیزم زیاد نیس؟؟؟
چون شربت گرفتم
قطرع نداشتن

دو ونیم سی سی سه نوبت

سوال های مرتبط

مامان viana مامان viana هفته بیست‌وسوم بارداری