قطره شیرخشت چقد بدم به نوزاد دو ماهه؟

۲۲ پاسخ

معمولا ۵ قطره میدن هر ۸ ساعت...دکتر باید بگه...

بدون تجویز دکتر هیچی نده

من ۵ قطره هر هشت ساعت میدادم

ببین من خانوادم خیلی خیلی تاکید میکردن که به هیچ وجه شیر خشت نده به بچه انگار خیلی عوارض داره

ترنجبین بده بجای شیر خشت چون سردیش زیاده

برای زردی؟

پنج قطره دا

به من گفته بود ۵ قطره تا ۵ روز دیگه ندگ

چند روزه پی پی نکرده؟

بی بی کر بده اون خوب نیست دیگه بدی

برای چی باید بدی
اگر دکتر چیزی داد بده

نوزاد دوماهه هنوز زردی داره؟

خانما من اولاش انقدر شیر داشتم کل لباسام خیس میشد یک کاسه هم پر میشد الان دو سه روزه انگاری کم شده سینه هامم کوچیک شدن شیرمم زیاد جوش نمیاد تموم شده چیکار کنم چی بخورم زیاد شه باز 😭
هرکار میکنم برا خودم تاپیک نمیره خبلی نگرانم

پنج قطره هر۱۲ساعت

دکتر دخترم می‌گفت شیر خشت خوب نیست شکم بچه سردی داره شیر خشت بخوره بدتر میشه دختر من هنوز که هنوزه خوب نشده از گاز زیاد لولای تولدش بهش دادم حالا دارم اذیت میشم

من برا یبوست شکمشو با روغن زیتون جهت عقربه ساعت ماساژ دادم یکمم زیره رازیانه و عناب و نبات دم کردم دادمش کار کرد شکمش بعدم قطره بی بی کر میدم رودها رو تنظیم میکنه یبوست نشه

سر از خود‌ چیزی نده من دیروز پیش دکتر بودم گفت اصلا چیزی نده تا دکتر تجویز کنه

۵ قطره

میای گروه روبیکا

برای یبوست روتفلور بده پروبیوتیکه روده ها رو تنظیم میکنه ضرر که نداره هیچ ویتامین هم داره هز روز صبح بعد اولین شیر ۵ قطره عالیه

عزیزم از ۴۰ روز ب بعد زردی مهم نیس

دیگه چرا؟ زردی داره هنوز

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی