اب دهن بچه از چیه میریزه

۶ پاسخ

یا بخاطر رفلاکس هست یا سفت شدن لثه ولی به این دلیل نیست که داره دندون در میاره ها من دخترم دقیقا تو سن دختر شما اینجوری بود کل لباسش خیس آب میشد تازه داره دندون در میاره

بله همینطوره

بخاطر رفلاکس الان زود برا دندون

تو سن نی نی شما رفلاکسه

آره بچم همینطوره نمیدونم چرا

به خاطر دندون هست لثه هاش التهاب داره

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی
مامان محیا سادات مامان محیا سادات ۹ ماهگی