دکتر خودش گفت بخاطر لثه هاشونه مخصوصا از سه ماه ب بعد بیشتر میشه ولی اگه اب دهنشو مثل کف میاره بیرون رفلاکس پنهان داره
بچه ها لزوما دندون نیستا دختر منم همیت بود رفلاکس پنهان داشت بردم دکتر گفت اب دهان واس دندون هنوز براش زوده دارو داد خوب شد
شماهمچک کنید ببینید خدای نکرده بچه ها رفلاکسی نباشن
دختر منم اینجوریه
دندون
پسر منم اینجوره
داره لثه هاش سفت میشه
لثه سفت میکنه
طبیعی عزیزم برای بچه منم آب دهنش میریزه
میگن لثه اش داره سفت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.