۵ پاسخ

من سه روزی یک شیرخشک مصرف میکنه

بچه های رفلاکسی هرچقدر بیشتر شیر بخورن بدتر میشن
من تازه از امروز هر دوساعت ۶۰ تا میدم اونم وسطش حتما اروغ میگیرم
اصلا زودتر از ۲ ساعت شیر نمیدم

دم به ساعت سینم تو دهنشه ولی شیرخشک رو هر دوساعت بهش میدم چون برای اروم شدن نیاز به سینه واغوش مادر دارن

بچت چند روزه؟

هر دو ساعت ۶۰تا و شیر خودم
یعنی سینم همش تو‌دهنشه مک میزنه ک‌یه کم آروم بشه

سوال های مرتبط